build logsy athlon & ppc once more ?

Pią, 9 Maj 2003, 09:32:28 CEST

On/Dnia Fri, May 09, 2003 at 09:05:56AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)
> On Thu, 8 May 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [..]
>
> Nie mam starych kluczy. Pisałem o tym już dawno.
Co się z nimi stało? - dla kennyego klucze dalej działają więc to
wygląda tak, jakby klucze dla athlona i ppc zostały wycięte ręcznie.
Ja pamiętam tylko prośbę o nowe klucze wygenerowane wg jakiegoś
tam schematu.

aflinta jeśli ma ochotę to może się pobawić w generowanie/podsyłanie
kluczy - ja za bardzo nie mam czasu :(

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux