Używanie ldconfig i depmod

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 9 Maj 2003, 09:53:46 CEST

On Fri, May 09, 2003 at 12:47:57AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 8 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [..]

> Powinno to przewędrować bezpośrednio do %{_libdir}.

Z ogle tak można zrobić.

Co do pangopdf, to /usr/lib/pangopdf chyba celowo zostało użyte zamiast
/usr/lib, bo biblioteki się pokrywają z pango.
Nie wiem, czy to ma być w ogóle zamiennikiem pango, czy tylko do
niektórych zastosowań (żeby można było mieć obie wersje w systemie).

Jeszcze w evolution jest ldconfig dla jakiegoś dziwnego katalogu - ale
nie patrzyłem jeszcze, co w nim jest.