ethereal i komunikat "ostrzeżenie: user builder does not exist - using root"

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 9 Maj 2003, 09:55:17 CEST

On Fri, May 09, 2003 at 01:24:23AM +0200, Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Thu, May 08, 2003 at 08:17:16PM +0200, zainteresowany Szymon 'Trasher' K rzekl:

> juz była o tym mowa, kloczek obiecał poprawić

To przypomnę, że ethereal w ra/updates/general jest kompletnie niespójne
z pakietem, który był w Ra 1.0. Dla Ra ethereal musi być budowane
z dwóch speców ze względu na różne prefiksy dla programów pod
X i tekstowych.