Drivery DRM z XFree86.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 9 Maj 2003, 10:01:14 CEST

On Fri, May 09, 2003 at 12:51:01AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> [..]
> Nie nie tylko dla 2.2 ale dla 2.4 także. jeżlei mozńa prosić o URLe patchy
> o ile takowe juz istnieją po za kernelem w takich przypadkach.

Dla 2.4 to na razie to co jest w 2.4.20-6pl2 plus kilka pakietów
kernel-* wystarcza.

Chyba nawet mógłbym tego w domu używać (ma potrzebne mi poprawki na
tdfx[1]), gdyby mi się chciało :)

[1] swoją drogą weszły do 2.4.21-rc1-ac4, ciekawe kiedy trafią do
normalnego 2.4 :)
(a dla 2.6 pewnie będę musiał zrobić zupełnie nową wersję :/ chyba, że
nowa wersja tdfxfb nie będzie miała tych problemów, ale z tego co
patrzyłem, to wątpliwe)

> Co do 2.2 to chodzi jeżlei juz o dołaczanei rzeczy ktre sa jeszcze w miarę
> stabilne. JAsne że czas tu gra niekorzyść 2.2 i coraz cieżej bedzie
> cokolwiek tu zrobić i nie ma też z tego powodu za mocno nad tym płakać.

Ja tam nie płaczę, tylko instaluję wszędzie "nie wspierane" 2.4 :>