Drivery DRM z XFree86.spec

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 9 Maj 2003, 15:47:45 CEST

Dnia pią 9. maj 2003 00:14, Jakub Bogusz napisał:
> To nie ma sensu. Ciekawe, jak dużo systemów stawianych na PLD zostaje
> z dystrybucyjnych 2.2? Bo mam wątpliwości, czy jest to większość.

U mnie 99,999% ZOSTAJE na 2.2 z Ra i tak będzie tak długo,
jak nie będe miał dostępnego 2.4 z instalatora LUB nie będę zmuszony używać
USB Flash PenDrive'ów. Reszta niezbędnych rzeczy dla MNIE i moich klientów
JEST w 2.2

Z liczb (może niezbyt wielkich) na około 20 (bo tracę rachubę w ferworze
instalacji/reinstalcji/destrukcji) zainstalowanych i działających systemów
TYLKO 1 ma kernel 2.4 i tylko dlatego, że Iomega IDE ZIP pod 2.2 nie bardzo
chciał mi działac mkfs - po zmianie na 2.4 ustąpiło - tzn. mogłem za
dyskietce założyć fs. A to 2.4 to z 2.4.20 z source ręcznie zrobiłem.
I tyle.

pozdrawiam
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej