glibc bez fp, z -Os; kernel z -Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 11 Maj 2003, 01:46:23 CEST

On Sat, May 10, 2003 at 11:46:45 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Hmmm. Prawdę mówiąc, gdyby przynajmniej podstawowe megabiblioteki (glibc, qt,
> gtk, glib) dało się okroić z rozmiarów nie tracąc na prędkości wykonywania (a
> może nawet zyskując?), to już by było coś (pewnie conajmniej kilka mega mniej
> po starcie systemu).

To uzyskujemy dzięki -fomit-frame-pointer. -Os w przypadku bibliotek
będzie zależne od kodu, który ich używa, i tak krótkie programy zostaną
spowolnione, więc ta opcja odpada.

> Teraz tylko nam potrzeba kogoś z dostępem do 386,586,686
> i athlonem coby mógł przeprowadzić na każdym testy, czy okrojony z wielkości
> glibc traci/zyskuje prędkość. Bo jeśli nie traci, to nawet nie ma się nad
> czym zastnawiać.

Ciężko powiedzieć - w poprzednim poście dałem wyniki time sort. Wszystko
wygląda na wolniejsze, ale ja nie rozumiem, skąd się bierze 280kb
różnicy między pakietem z ftp a tym, co sam sobie zbudowałem...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/