aic79xx w jądrze (Re: Drivery DRM z XFree86.spec)

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Pią, 9 Maj 2003, 23:49:47 CEST

Le Vendredi 09 Mai 2003 21:08, Artur Flinta a écrit :
> Rozumiem, że teraz to jakaś moda się zaczyna na pokazywanie Ja nie mam
> jajka 2.4.x z paczki, sam se kompiluję.

Przepraszam, że się wetnę w temat, ale gdyby była taka możliwość, to
delikatnie prosiłbym opiekuna jądra, żeby gdyby miał chęci i czas to pomyślał
o dodaniu sterownika aic79xx (to taki tam kontroler SCSI od Adapteca). Łata
znajduje się chyba gdzieś w okolicy adresu:
http://people.freebsd.org/~gibbs/linux/SRC .
U mnie na serwerze ten sterownik działa stabilnie (w przeciwieństwie do
sterownika ściągniętego ze strony Adapteca (!), z którym miałem problemy (już
niestety nie pamiętam jakie) ).
Gdyby było możliwe dołączenie tego, uniknąłbym wstydu kompilowania jądra
własnoręcznie.
Jeżeli dołączenie takie już nastąpiło a ja o tym nie wiem, to przepraszam za
zawracanie głowy.

Dziękuję.

P.S. Istnieje możliwość "wtrynienia" obrazka pokazywanego podczas ładowania
systemu (tzw. fblogo) bez rekompilacji jądra?

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl