glibc bez fp, z -Os; kernel z -Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 10 Maj 2003, 11:19:27 CEST

Dla tych, co się nie zorientowali - dodałem do glibców bconda na
budowanie bez frame pointera. Oszczędzamy dzięki temu 25% na rozmiarze
libc.so i zapewne na wydajności całych glibców (czyli całego systemu).
Włączając dodatkowo łatę no_opt_override i kompilując z -Os zyskujemy
kolejne 25% wyjściowego rozmiaru; wpływu -Os na szybkość nie zauważyłem.
Również nie zauważyłem zmian w wydajności na kernelu kompilowanym z -Os.
Testowałem 50-minutową kompilacją glibców, co jak na moje warunki jest
wystarczające, by zacząć tego używać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/