problemy z pine

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 10 Maj 2003, 14:36:47 CEST

On Fri, May 09, 2003 at 11:10:52PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Podobno pomaga wylaczenie kolorowania.

To ten błąd nadal występuje w 4.55?
(dla 4.53 jest testcase w BTS - jak najbardziej działa, jakaś funkcja
próbuje się odwołać do NULLa; jeżeli to jeszcze aktualne, to mogę
pokazać dokładniej fragment kodu - mi nie chciało się zastanawiać
w którym miejscu brakuje sprawdzenia wskaźnika, może wcześniej niż to
odwołanie - i tak od pine wolę się trzymać z daleka ;P)