PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

Sob, 10 Maj 2003, 20:38:04 CEST

On Sat, 10 May 2003, Rafal Cygnarowski wrote:

> ja go tylko tu wpisalem na podstawie spec-a, jakos nikt nie mial do tego
> obiekcji gdy spec byl commitowany...

Jeszcze raz: jeżeli ktoś zabrał się za porządkowanie to bardzo dobrze ale
priośba żeby robić z głową. Teraz to co zebrane w uid_gid.db.txt
należaloby potrakować jako właściwy materiał do odtatecznych porządków
żeby teraz spróbować tak to przerobić żeby tych użytkowników było tu jak
najmniej. Przy okazji nasepny cel powinien być osoągniety mianowicie to
żeby ewentualnych konflików z tym co jest w RH było mozliwie mało.