glibc bez fp, z -Os; kernel z -Os

Sob, 10 Maj 2003, 22:50:25 CEST

On Sat, 10 May 2003, Bartosz Taudul wrote:

> IMO lepiej zamiast objdumpa puścić w ruch valgrinda. Przykładowy wynik
> działania programu:
>
> [22:29 wolf w bajzel:~]% valgrind --skin=cachegrind ls

To tylko dla x86 i jeżlei ktoś chciałby mówić o jakis aspektach testów juz
dizałjacej binarki.
To jest coś innego niż to co opisałem i/lub niezależnego od tego.
To co opisałem to miałoby raportować np. sumaryczny rozmiwar sekcji text
wszystkich ELF binarek w postaci poprostu jednej linijki wypisywanej przy
_budowaniu_ pakietu.