grub 0.92 kompiluje się i działa ;)

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Sob, 10 Maj 2003, 23:34:05 CEST

On Sat, 10 May 2003 22:29:06 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Tak przy okazji - pldnotify.awk mówi coś o grubie 0.93 :)

Wiem wiem, ale tak się ucieszyłem jak 0.92 zadziałał i wyświetlił mi
PLD-Kwiatek =)

Kloczek widze że aktualizuje grub,a nie grzebie i nie będe mu sie
twrącał

> (ale nie próbowałem - jakoś po paru incydentach z grubem na jednej
> maszynie wolę używać lilo)

Może warto założyć jeszcze patch'a z Conectiva na lowmem'a ? Ja miałem
trochę przykrych niespodzianek z Lilo ;/

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |