PLD-doc: uid_gid.db.txt (HEAD)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 11 Maj 2003, 11:06:16 CEST

On Sat, May 10, 2003 at 08:03:50PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kolejny użytkownik od backupu ?

jnbackup używa dwóch różnych użytkowników, których nie powinien dzielić
z innymi serwisami - ze względów bezpieczeństwa. Jeśli ktoś to właduje
na jednego usera współdzielonego z czymś innym, to będę zmuszony
poprosić (poprosić, jako autor programu, zawsze mogę) o usunięcie tego
pakietu z PLD.

jnbackup to (bardzo) prymitywne skrypty, ale starałem się je napisać w
sposób w miarę bezpieczny. Dlatego poczyniłem pewne założenia i nie
chciałbym, żeby jakiś "pakowacz" je łamał.

Pozdrowienia,
        Jacek