RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Nie, 11 Maj 2003, 17:07:43 CEST

Jest jesdna kwestia która wymaga rozstrzygnięcia. Wydaje mi się że wiem
jak to być powinno ale ten list przy okazji powinien lepiej ropropagoeać
informację o tym jak to powinno być.
Otóż chodzi o katalogi domowe wpisywane w passwd użytkowników którzy są
zakładani na okazję separacji procesów jakis serwisów.

IMHO dla takich użytkowników możnaby spokojnie ustawiać katalog domowy na
"/".