arts 1.1.2, tarballe, sorki ze nie wwatku ale kio_smtp mam zepsute

Piotr Szymański djurban w averne.net
Nie, 11 Maj 2003, 18:02:16 CEST

Michal Kochanowicz (Thursday 08 of May 2003 19:35)
> A byłoby takim wielkim problemem gdybyś również speca wrzócił jutro z
> rana? Popatrz: chcę zbudować KDE i nagle zamiast poprostu puścić
> buildera muszę kombinaować z release.
Popatrz, ze kde 3.1.1a bylo tam przez caly czas i nic nie ruszane, miales
duuuzo czasu.
Popatrz ze wystarczy dac -r sprzed mojej zmiany i juz masz.
A na koniec popatrz, ze nie tylko ja pracuje nad tym specem i chce zeby adgor
widzial co robie. HEAD to nie RA-brancz albo STABLE, to co tam nie musi sie
budowac.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net