Używanie ldconfig i depmod

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 12 Maj 2003, 03:49:35 CEST

Jakub Bogusz wrote:
> 2. o wywoływaniu depmod już była dyskusja, ale zmiany w jakichś
> pojedynczych specach - wszystkie wywołania mają być zmienione na:
>
> /sbin/depmod -a -F /boot/System.map-%{_kernel_ver} %{_kernel_ver}
>
> czy jeszcze coś do tego trzeba dodać?

Przy okazji, czy nie było by sensowne, aby po zrobieniu upgrade
pakietu "kernel" nowy odpał rc-boot?
Bo teraz jest tak, że jeśli ktoś (np. ja) zrobi upgrade, zapomi
o lilo (czy też zostawi sobie na później) i z jakiegoś powodu
zresetuje, to jest totalna kaszana. Np. nie da się podmontować
ext2, bo do tego potrzebny jest moduł, ale moduł już jest z
nowego pakietu więc nie pasuje wersja... A poprawić się nie da,
bo nie da się podmontować ext2. Pozostaje wtedy tylko RescueCD.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/