pakiety z uzytkownikami

Pon, 12 Maj 2003, 09:48:25 CEST

> Przeszkadza. Czy to, ze postun jest ignorowane to jest bug czy feature?

To pewnie jednak zostaja triggery.

Z triggerami jest jeden klopot. Np. jesli masz 2 pakiety A i B wymagajace
tego samego uzytkownika "ab" i zainstalowany masz pakiet A, to nie mozesz
zakladac, ze w tym zainstalowanym pakiecie A beda triggery dla pakietu B.
Tylko odwrotnie.

Trzeba zauwazyc, ze w chwili instalacji pakietu A pakiet B mogl w ogole nie
istniec. A upgrade ze zmiana pakietu powinien byc mozliwy.
Chyba, ze jest jakis sposob na wymuszenie kolejnosci instalacji:
   A-stary -> A-nowy -> B
wykluczajac
   A-stary -> B

Ale o zadnym "InstallConflicts" dozwolonym w specach nie slyszalem.

> IMHO tak byc nie powinno. Jezeli jest to zaplanowane to stosowanie
> Requires(postun) nie ma najmniejszego sensu...

Nie mam bladego pojecia. WIem, ze w 4.0.2 tak jest. W nowszych pewnie tez.

  phone (48)(58) 347 14 61