OO się nie buduje

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Pon, 12 Maj 2003, 11:25:55 CEST

* piotrm <piotrm w projekt-sp.com.pl> [030512 09:14]:

> Mam dokładnie taki sam efekt, wiec to nie jest wina sprzetu i za kazdym
> razem w tym samym miejscu.
> System budowany z head.
Oooops. Nie doczytałem listu i się głupio pytam :)

cd oo_1.0.2_src
tcsh
source LinuxIntelEnv.set
cd idlc
rm -rf unx*    # jakoś tak...
build debug=true && deliver

Potem to już tylko gdb Waszym przyjacielem - spróbujcie ręcznie
odpalić idlc na tym pliku, a backtrace prawdę powie :)

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail & Jabber: ggodlewski w pld.org.pl   GG: 1600799   ICQ UIN: 118261503 \