PLD zlot (Re: Chip Special)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 12 Maj 2003, 12:28:39 CEST

On Sun, May 11, 2003 at 22:58:43 +0200, Artur Flinta wrote:
> Dnia 2003.05.10 16:07, Daniel Mróz napisał(a):
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Admin jest miłośnikiem lokomotyw, a Ty zostań miłośnikiem poprawnej
> daty.
[beorn w mei beorn]$ date
pon maj 12 12:23:21 CEST 2003

Date mam poprawna. Jakby Ci sie troche chcialo sprawdzic zanim
zaczalbys opieprzac, to zobaczylbys w naglowkach, ze jestem
dialupowcem i nie wysylam maili zaraz po ich napisaniu. Moge miec
nawet kilkudniowe poslizgi. Wybacz, ale nie bede recznie zmienial daty
w wiadomosciach w spoolu, kiedy tylko nadarzy mi sie okazja polaczyc z
Internetem i wyslac maile :/

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?