lilo

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Pon, 12 Maj 2003, 17:03:33 CEST

On Mon, 12 May 2003 14:55:08 +0200
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> wrote:

> zgadzam sie niestety z pawlem ... prosba, o zmiane katalogu
> updates/general na updates/current. Z niego bedą przesiane zeczy
> ktore wpadną do PLD-1.1 (IMHO!) Domyslnie dla usera dostepne ma byc
> updates/security, czyli to co jest teraz.

Ja widzę to tak:
 updates/general/ <- tu lecą bezpośrednie byki które nie zostały
poprawione w związku z błędami w stabilności bądź zabezpieczniach,
poprostu jakieś niedopatrzenia z Ra 1.0!
 updates/security <- tak jak mówi dzimi, security fix, stabilność jak
np. links + gpm., też tylko Ra 1.0!
 updates/current <- dla ,,grzebaczy'', czyli właśnie rzeczy które są
poprostu stabilne i podbijane, które trafią do Ra 1.1!

A na podstawie wszystkich updates wydane było bo Ra 1.1, etc. Taką
politykę można utrzymać dalej.

Przyznam się że śni mi się właśnie taki porządek, to troszkę też dla
każdej ze stron. Potrzebne są poprostu decyzje, a ta wydaje mi się
dobra, lepiej podjąć ,,złą'' decyzje, potem mieć doświadczenia -
poprawić - niż stać w miejscu.

Panowie do działania! 1.1 już niedługo!

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl