hotplug i okolice

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 12 Maj 2003, 17:26:13 CEST

Witam!

    Używam PLD od 1,5 roku i widzę, że jego używalność na notebook'ach w
ciągu tego okresu wogóle się nie poprawiła. Mam w związku z tym kilka pytań:

* Jakie są powody nieużywania hotplug'a w PLD?

* Czy przejście na hotplug'a pozwoli na rezygnacje z cardmgr (dla
pcmcia)? Dla mojej sieciówki na pcmcia cardmgr nie jest wogóle potrzebny

* Czy w skryptach startowych pcmcia po wykryciu jądra 2.4 i braku
ustawionej zmiennej PCIC w /etc/sysconfig/pcmcia nie możnaby ładować
domyślnie modułu yenta_socket (tak jest w RH)?

* Czy warto przenieść skrypty obsługi apm z RH? Mi się wydaje, że tak,
bo wsparcia dla acpi (suspend) chyba w PLD nie ma ... Mylę się?

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com