lilo

Pon, 12 Maj 2003, 18:44:49 CEST

On Mon, 12 May 2003, Paweł Szopiński wrote:

> Chodziło mi o katalog nie związany z dziurami dot. zabeczpieczeń i
> stabilnośc etc. Nie podbijane, nie security.
>
> Znaczy zamieszałem jak kloczek. ;>

Po wydaniu kolejnego Ra trzeba będzie wprowadzić osobne repo na wyłącznie
popraki błędów niekrytycznych.
Do zamknięcia kolejnego Ra zostały dwie rzeczy:
- uporżadkwoanie perli,
- nowe KDE,

To z pewników. Jakby dało się zrobić nowe XFree86 z potrzebnym wsparciem
do DRI to byłoby dobrze ale nie musi koniecznie to teraz wlecieć.

Co do perli to pakietów jest sporo już gotowych ale IMHO wartobyłoby nie
czekać na skompletowanie całości i mozliwie wczęsneij na bieżąco
przenosić mniejszymi czy większymi grupami z ready.