SPECS: wine.spec (HEAD) - problemy z jade lub docbookiem???

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 14 Maj 2003, 08:17:39 CEST

On Tue, May 13, 2003 at 10:37:21PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Na ostatnim spotkaniu WarLUGu Krzysiek Leszczyński omawiał tworzenie
> prezentacji za pomocą różnych narzędzi, m.in. Latex. I rozwiązując jakiś
> problem zadany mu przez Sebastiana stwierdził, że nasz Latex
> skompilowany jest z obsługą tylko do 1MB pamięci (coś w ten deseń). Może
> to o to chodzi? W końcu ten wine-user całkiem spory jest...

Nie, to nie to. Znalazłem w końcu komunikat o błędzie wśród warningów:

| ! Undefined control sequence.
| \HeadingText ->Why \ifdef
|                           MyOS is probably a mistake.
| l.51871 \endHeadPar{}
|                      \endSeq{}\Node%

Tylko nie wiem dlaczego tak jest. W pliku porting.sgml jest linia:

Która jest przekładana przez jade na:

      ^
| \endHeadPar{}\endSeq{}\Node%

"#ifdef" występuje w paru innych miejscach i nie sprawia problemu (jest
produkowane "\#ifdef" na wyjściu) - takie coś robi się tylko w tym
jednym.
I nie wiem, czy '#' w docbooku należy jakoś specjalnie zapisywać, czy to
błąd w jade lub arkuszu???