grub-0.93 i ATI - problem :)

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 13 Maj 2003, 12:46:08 CEST

Dnia 13 May 2003 11:54:20 +0200
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> naszkrobał:

> 0.93 nie dziala, tylko psuje font po uruchomieniu kernela.

No dokładnie mam taki sam efekt, dziś spróbuję to zwalczyć, jak mi na to
czas pozwoli, narazie póki co jedynym działającym grafycznym grub'em
jest ten 0.92-0.1 z grub.spec -r 1.62 - wszystkie patche póki co, są
osiąglane (może je otagować ?)

--
.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |