uClibc i pakiety

Kosmo kosmo0 w wp.pl
Wto, 13 Maj 2003, 14:52:53 CEST

Witam. Czeka mnie stworzenie "małego" linuxa. Do tego chciałbym
wykorzystać spece z PLD CVS i poprzerabiać je tak, by można było
uzyskać pakiet zlinkwany z uClibc. Myślę, że coś takiego przyda się
także do PLD (np. do instalatora, initrd etc.). Doszły by więc pakiety
np. lvm-uclibc-(...).rpm. W związku z tym mam kilka pytań:

2. Bilbioteki z takich pakietów lądowały by do
/usr/{arch}-uclibc-linux/lib - czy mogą ?

3. Co robić z binarkami i share - wrzucać w standardowe miejsca i dać
Conficts ? Czy też wrzucać do /usr/{arch}-uclibc-linux i ewentualnie
symlinkować.

Proszę o propozycje jak to poukładać.