RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Wto, 13 Maj 2003, 23:17:15 CEST

On Tue, 13 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Przepraszam?
> Rozumiem, że przez pomyłkę developerzy zastosowali privseparation? :)

Ależ owszem.
Ponieważ jest to w jawnej sprzeczności z twierdzeniem, że nie może być
bardziej bezpieczne takie rozwiązanie które zakłada większą komplikację
rozwiązania. Dokłądnei tak samo jest z DRM/TCPA.

> Przeczytałem. I?

Przeczytaj jeszcze raz.
jak zrozumiesz o co chodzi w wniosku końcowym i że nie nalezy mieszać
kilku rzeczy w jenym kotle to bedzie Ci łatwiej :)