RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Śro, 14 Maj 2003, 00:26:13 CEST

On Wed, 14 May 2003, Michal Kochanowicz wrote:

> Wybacz jesli pisze bzdure, ale troche juz nie kojarze. Czy to co
> napisales znaczy ze niepotrzebnie wstawilem w drzwiach Gerde bo przez to
> ze jest bardziej skomplikowana od jakiejs zasowki jest mniej bezpieczna?

Nie.
Uzasadnienie: potrebujesz możliwości bezpiecznego zamkniecia czegoś.
Potrzebujesz jak myślę także możliwości nienarażania się na to że ktoś to
coś pod Twoja nieobecność otworzy.
Zasówa nie spełnia tych wymogów w związku z tym nie jest w żaden sposób
alternatywą dla gerdy.