RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 15 Maj 2003, 11:53:25 CEST

W liście z czw, 15-05-2003, godz. 11:41, Tomasz Kłoczko pisze:
> Po raz n-ty powtórzę że /usr/share/empty ma już konkretna funkcję i że nie
> powinno się mieszać grochu z kapustą *bo nie ma takiej potrzeby*.
/usr/share/empty miedzy innymi do tego celu jest. Nawet jesli nie, to z
tak szkoda ci inode na dodaktowy katalog /usr/share/nohome czy jak
chcesz go nazwac? stracisz jeden wpis, zyskasz brak ryzyka userdel -r.
Dla mnie to jest duzy argument. od razu tez bedzie widac do jakiej klasy
uzytkownikow nalezy dany uzytkownik.
WK