gpg i generowanie klucza [info] ?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 14 Maj 2003, 13:10:50 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 12:00:33PM +0200, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Hm, zauważyłem że podczas generowania klucza gpg jest komunikat o
> niemożliwości zabezpieczenia pamięci i oczywiście jedynym rozwiązaniem w
> tej sytuacji jest +s, ale czy wg was jest dobrym rozwiązaniem, które zło
> mniejsze ? +s czy niezabezpieczenie pamięci ?

Nie tylko podczas generowania klucza, ale i podczas normalnej pracy.

Imho możnaby ustawić - wedle dokumentacji (czy też może informacji na
stronie) gpg i tak zrzuca te uprawnienia po zaalokowaniu pamięci.

PS: A dla tych, co nie chcą mieć komunikatów:
echo "no-secmem-warning" >> ~/.gnupg/gpg.conf

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.