fluxbox, RA-branch

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Śro, 14 Maj 2003, 15:16:00 CEST

On Wed, 14 May 2003 15:08:25 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Jak ktos otaguje RA-branchem budujace sie 4.3, to mozna bedzie
> poslac na buildery...

No ja od rana chciałem się w to bawić, z tym że RMF nie wrzucił mi na
ep09 jeszcze: Glide_V3-DRI* Glide2x_SDK*, jak tylko się pojawią to
napewno zobaczę które się budują i otaguję. Nie mam tu maszyny pod
ręką której mógłbym zlecić budowanie XFree.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl