mapowanie klawiatury dla konsoli

Rafał Narloch rnarloch w manta.univ.gda.pl
Śro, 14 Maj 2003, 15:32:59 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 03:20:41PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Bo w 1.08 samo linux-with-alt-and-altgr wczytuje linux-keys-bare
> i przedefiniowuje altgr (usuwając tym samym mapowanie alt+altgr);
> natomiast linux-keys-bare definiuje PrintScreen tylko jako:
>
> keycode  99 = VoidSymbol                # SysRq/PrintScrn
> alt     keycode 99 = Control_backslash
> control keycode 99 = Control_backslash
>
> (usuwając mapowanie na Compose, jeśli wystąpiło wcześniej)

Faktycznie, u mnie jest tak samo. Logiczne rozumowanie jest po Twojej
stronie. Ale w zwiazku z tym mam pytanie-eksperyment. Jesli moglbys,
to zakomentuj linie:
#include "qwerty-layout"

W takim wypadku nie powinno dzialac compose. Ale nie wiem dlaczego,
na tym kompie dziala... Byc moze zlosliwosc rzeczy martwych, ale tak
z ciekowosci moglbys sprawdzic czy po zakomentowaniu faktycznie u Ciebie
nie dziala compose? Sam jeszcze sprawdze to u kolegi (ale dopiero jutro).

  Przepraszam, ze Cie tak dlugo mecze...
  Rafal Narloch