fluxbox, RA-branch

Śro, 14 Maj 2003, 15:46:39 CEST

On Wed, 14 May 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Do 4.3 czy snapów 4.4 ?

HEAD.
Juz widze .. jakis palant z XF wrzucił do drezewka źródła modułów DRM/DRI
czyli część kernela :>
Tzreba będzie to wyciać. Przy okazji wynika z tego co jest w Imakefile że
te źródła nadaja się do uzwyania na 2.2 i o ile jest ot prawda ot bezie
można łatwio wykonać backport do drm dla kernela 2.2.