fluxbox, RA-branch

Śro, 14 Maj 2003, 16:45:58 CEST

On Wed, 14 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]
> Ja jeszcze za bardzo nie patrzyłem...
> Wiem, że trochę poprawek, uaktualnione sterowniki oraz wycięte PEX
> i XIE.
>
> Co do poprawek - ich backport dla 4.3.0 jest dostępny jako patch
> 4.3.0.1 gdzieś na ftp.xfree86.org - i to pewnie warto zaaplikować.

Spróbuję. Tak czy inaczje wychodzi mi na to że ostania rewizja speca 4.3.0
nigdy się nie budowała :> czyli roboty będzie dość sporo.
Na razie RA-branch jest juz jakoś roboczo naniesiony (jakby co).
W dwuch patchach mam już poprawki i właśnie wychodzi że trzeba będzie
poprawić trzeci patch bo ..

[kloczek w test1 rpm]$ [kloczek w test1 SPECS]$ rpm -ba XFree86.spec
Executing(%prep): /bin/sh -e /var/tmp/rpm-tmp.49171
Patch #0 (XFree86-PLD.patch):
Patch #1 (XFree86-HasZlib.patch):
Patch #2 (XFree86-DisableDebug.patch):
Patch #3 (XFree86-Xwrapper.patch):
Patch #4 (XFree86-xfs.patch):
Patch #5 (XFree86-xfs-fix.patch):
Patch #6 (XFree86-xfs-logger.patch):
1 out of 3 hunks FAILED -- saving rejects to file xc/programs/xfs/os/utils.c.rej
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.49171 (%prep)

Nic .. próbuję dalej to uporządkować (całe szczęście że mam już
przynajmniej szybką puszkę :)

> %patch18 nie zadziałał?

No właśnie :)
Bez i z tym patchem efekt był w postaci stopu bdowania w tym samym
miejscu. Nie zdążyłem wniknąć za mocno w to bo zaraz mnie zawróciłeś o
kilka rewizji wstecz :)