fluxbox, RA-branch

Śro, 14 Maj 2003, 17:06:38 CEST

On Wed, 14 May 2003, Jakub Bogusz wrote:

> Ostatnia to nie wiem. IIRC z 1.400 i 1.401 mi się budowało.
> Potem zainstalowałem i już mi się nie chciało przebudowywać, bo nie było
> znaczących zmian.

Zaczepiłem to nieco wyzej na 1.413 bo wychodziło mi na to że była to
ostania rewizja przed zmianą na 4.3.99.x.
Nicto ... tak czy inaczje dobrze wiedzieć w którym miejscu jest jakiś
pewniejszy punkt wzgledem którego w razie czego można będzie to porównywać
gdyby to co jest na 1.413 było za bardzo rozbałaganione :)