OO się nie buduje - Checked by AntiVir DEMO ve

Piotr Modzelewski piotrm w projekt-sp.com.pl
Śro, 14 Maj 2003, 20:44:18 CEST

Dnia wto 13. maja 2003 15:17, Radoslaw Zielinski napisał:
> dmake:  makefile.mk:  line 503:  Error -- Detected circular dependency in
> graph at [../unxlngi4.pro/bin/udk3.0.1/linux/lib/libstdc++.so.] ---*
> RULES.MK *---
> [...]
Podobny błąd miałem wczoraj gdy budowalem gcc-3.2.3-1 i libtool-1.5-3 Gdy
zrobiłem downgrade do gcc-3.2.2 przeszlo dalej. Niestety mialem niekompletne
źródła i wysypal sie jakąś godzinke później:) Własnie robie piąte podejscie.
Prawdopodobnie musiałbys przebudowac STLport  i bisona obecnie używanym gcc?
Mi było prościej wrócić do poprzedniej wersji kompilatora.

__
Piotr Modzelewski