fftw3

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 14 Maj 2003, 19:35:15 CEST

On Wed, May 14, 2003 at 04:17:38AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Prawie wszędzie to może przesada... ale ma w nazwie bibliotek, plików
nagłówkowych (pliki są dwa - jeden dla C, drugi dla Fortranu) oraz
skryptu pkgconfig.

> Dość "ciekawy" sposób na wersjonowanie API :>

W sumie niewiele różniący się od gtk/gnome.
Różnica jest taka, że w przypadku fftw zmieniona jest nazwa pliku
nagłówkowego, a gtk/gnome - katalogów z plikami nagłówkowymi.
Trochę bardziej uciążliwe dla programów.

> A w czym jest tu różnica ?

W typach używanych przez funkcje (float, double, long double).
A z tego wynika precyzja i szybkość (ta ostatnia zależy jeszcze od
rozszerzeń SIMD dostępnych na danej platformie - na double może operować
dopiero P4 z SSE2, na long double żadne, tylko FPU).