RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 15 Maj 2003, 10:16:02 CEST

Dnia śro 14. maja 2003 15:22, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Niekoniecznie :)

> Ta wada jest iluzoryczna.
> To co tam wpiszesz niekoniecznie musi ISTNIEC.
> Ci uzytkownicy nie potrzebuja KATALOGU domowego. Potrzebne jest wypelnienie
> pola struktury, ktore to pole jest interpretowane jako katalog domowy.
>
> Nawet kloczek z tym sie zgodzil :)
>
> Jesli dodatkowo ci uzytkownicy nie maja sensownej (tzn. uruchamialnej)
> powloki to zupelnie nic nie stoi na przeszkodzie.

no to jesli nawet ta wada zostala obalona to juz calkowicie wracamy do
pierwotnego pytania
"czy istnije sytuacja, w ktorej /usr/share/empty jest _gorsze_ od /?"
i to samo pytanie dla /usr/share/empty2

w przypadku braku wskazania takiej sytuacji nalezy uznac wybor / za
zdominowany i wykluczyc z dalszych rozwazan (zgodnie z logika i teoria gier)