XFree86-4.3.0-1.4

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 15 Maj 2003, 11:35:00 CEST

Dnia 2003.05.15 11:23, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> Dobra tylko co z błędem budowania o jakim pisałem ?

Nie wiem, u mnie się buduje poprawnie

> Wyciąć budowanie xft/fonconfig nie pownno być trudno. Można to nawet
> zrobic od razu tak że bedzie sie podawało w konfiguracji Imake czy ma
> sie
> systemowe xft/fonconfig czy nie (tak jak z zlib przez [podawanei
> zmeinnych
> HasXft, HasFonconfig).

Ja próbowałem, ale chyba coś nieumiejętnie, bo nie udało mi się tego
tak skutecznie wywalić by się całość zbudowała tylko na systemowych
libach. Ale fajnie jakby się jednak dało :)

> Z tym błędem to chdozi o to czy to jest zależne od plików nagłówowych
> XFree czy nie ?

xftfreetype.c: In function `XftFontOpenInfo':
xftfreetype.c:705: `PictStandardARGB32' undeclared (first use in this
function)
xftfreetype.c:705: (Each undeclared identifier is reported only once
xftfreetype.c:705: for each function it appears in.)

rpm -qf /usr/X11R6/include/X11/extensions/Xrender.h
XFree86-devel-4.3.0-1.3

cat /usr/X11R6/include/X11/extensions/Xrender.h | grep
PictStandardARGB32
#define PictStandardARGB32  0

			Artur
ps. http://fontconfig.org/release/ z zaweartości widać, że xrender i
xcursor chyba też do osobnych libów wyleciały, warto się zastanowić,
czy też przypadkiem tego nie spaczkować.