users - pomysł do przemyslenia....

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 15 Maj 2003, 13:25:35 CEST

W liście z czw, 15-05-2003, godz. 13:03, Jakub Bogusz pisze:

> To trzeba go i tak w końcu poprawić.
[ciach]
> Ale wtedy (jeśli użytkownik jest właścicielem plików z pakietu) pliki
> się potworzą ze złymi uidami, po poprawieniu uida w passwd wszystko się
> powali.
[ciach]
dygresja: tak, rpm-a trzeba poprawic

> Czyli te pliki mają służyć tylko do kontroli istniejących użytkowników?
tak. Rowniez skasowanych blednie przez aktualne skrypty %post.

> Czyli znowu to samo...
>
> Czy ktoś mógłby się zapytać o to Jeffa - czy uznaje to za błąd
> i zamierza poprawić, ew. zaakceptować patcha?
> Podobnie z instalowaniem pakietów wymagających pakietu, którego
> instalacja nie powiodła się na etapie %pre w tej samej transakcji.
> Te dwie rzeczy najbardziej dokuczają korzystającym z pakietów (nie tylko
> developerom).
tutaj troche bardziej patrzac w przod powinno byc tak:
%pre wykonal sie zle:
1. pakiet jest nie instalowany (tak sie bodajze dzieje)
2. pakiety zalezne od niezinstalowanego pakietu powinny wyleciec z
kolejki do instalacji (tego juz nie ma)

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl