Problemy z rpm-em (pre, postun) (było Re: users - pomysł do przemyslenia....)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 15 Maj 2003, 13:42:35 CEST

On Thu, May 15, 2003 at 01:25:35PM +0200, Rafal Cygnarowski wrote:
> tutaj troche bardziej patrzac w przod powinno byc tak:
> %pre wykonal sie zle:
> 1. pakiet jest nie instalowany (tak sie bodajze dzieje)
> 2. pakiety zalezne od niezinstalowanego pakietu powinny wyleciec z
> kolejki do instalacji (tego juz nie ma)

Zmieniam temat i wątek, żeby osoby niezainteresowane wątkiem users też
widziały:
- czy ktoś już o to pytał?
- jeśli nie, to czy ktoś zamierza zrobić to dzisiaj lub jutro?

Jeśli nie, to dzisiaj lub jutro wieczorem sam spróbuję wysłać te
pytania.
Lepiej pisać na jbj at redhat.com czy na rpm-list (o ile w ogóle można
pisać bez zapisywania, bo zapisywać mi się nie chce)?