users - pomysł do przemyslenia....

Czw, 15 Maj 2003, 14:05:39 CEST

On Thu, 15 May 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
[..]
> jesli myslisz o triggerach to gwarantuje Ci, ze nie jestes w stanie tego
> zrobic.

Może umkneło Twojej uwadze ale przecież już podałem tutaj działające
rozwiązanie :>
Nie było optymalne i dlatego na razie nie wrzuciłem go.
Funkcjonalnie zapewniało, że użytkownik nie zniknie przy przejściu z
jednego pakietu na drugi. Także zwróć łaskawie uwagę że jesteś w błędzie
że jest ogólnie rzecz biorąc nie możliwe :>