RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Czw, 15 Maj 2003, 16:09:03 CEST

On Thu, 15 May 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
[..]
> i od tego powiniensbyl zaczac

Nie mogłem. Przecieżw pierwszym liście napisałem wprost, że nie wiem co tu
śmierdzi ale coś śmierdzi bo jest przypadkowość. Śmierdzi .. i nie mam
pewności jak być powinno.

Nie jestem alfą i omegą, i mam tą upierdliwą cechę, że jeżeli nie wiem
czegoś albo nie jestm pewien czegoś to się pytam żeby nabrać pewności. I
to i tylko to wogóle pozwala mi wiedzieć czsami więcej niż inni.

Od początku nie miałem konkretnego zdania jak być powinno i zmieniałem je
kilka razy po drodze adekwatnie do tego co mi wypływało z wniosków z
dyskusji. Pewne rzeczy jak choćby to co mogę podejrzeć w Solku czy SCO
założyłem że jednak nie są przypadkowe i choćby dlatego, a także dodatkowo
po mimo tego że nie rozumiałem dlaczego coś gdzieś zrobiono tak a nie
inaczje można spróbować przyjać jako rozwiązanie wyjściowe którego
jeżlie nawet ostatecznego rozwiązania nie znajdę powinienem się trzymać
za wszelką cenę jako jedynego punktu stałego. Coś takiego można/należy
traktować jako punkt wyściowy do dalszego szukania dziury w całym.

Takowej dziury nadal w istocie nie udało się znaleźć.