RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Czw, 15 Maj 2003, 16:13:32 CEST

On Thu, 15 May 2003, Mariusz Mazur wrote:

> On Wednesday 14 of May 2003 17:03, Tomasz Kłoczko wrote:
> ---ciach---
>
> No słowo 'potrzebują' celowo było w nawiasach, natomiast skoro oznaczamy
> demony jednym katalogiem, to czemu sshd i inne chrootowane programiki (jak
> ten cały vsftpd, czy jak to się zwało) miały by się wyłamywać?

Nie wnikałem głębiej w to dlaczego tak tam to zrobiono.
Nie mam na ten temat zdania (jeszcze).
Kryteria rozpartywania można zapewne wprost przenieść z tej klasy
użytkowników o jakich toczy się dyskusja. Jeżeli w tejże dyskusji znajdzie
się rozwiązanie to pozostałe dwa przypadki o których wspominasz będą
logiczna konsekwencją tego co właśnie próbujemy ustalić .. poprostu.

Teraz niemniej mam pewność że nie powinno być odwrotnie.