RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów ... i nie tylko

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 15 Maj 2003, 16:43:37 CEST

On Mon, May 12, 2003 at 18:35:09 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czy mamy także przeciwdziałać używaniu "rm -rf /" ?

Polecenie 'skasuj wszystko poczynając od /' - prawidłowe.

> userdel nie kasuje domyślnie katalogu domowego .. trzeba podać -r.

Polecenie 'usuń użytkownika wraz z JEGO katalogiem domowym' - od kiedy
'JEGO katalog domowy' zrównujesz z 'wszystko', popełniasz kardynalny
błąd.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/