bsp - sugestia

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 16 Maj 2003, 10:19:13 CEST

On Fri, May 16, 2003 at 02:09:02AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jest coś takeigo jak udhcpd. W nim jest taki bardzo mocno okrojony klient
> dhcp który na pewno buduje się dodatkowo z uclibc. W razie czego pakeit z
> tym leży w worku jakby ktoś miał chęć pogrzeać przy tym.

Myślę, że trzeba by zmienić samo bsp, żeby się linkowało z uClibc. Te
hacki z syscallami, które tam teraz są są raczej słabo używalne. Następnie
wywaliłbym raidstart, a dodał odpowiedni kawałek z mdctl i może to
udhcpd. NFS mount też by się przydał. Tylko nie wiem czy nie lepiej
zrobić po prostu pakiet mdctl-initrd oraz udhcpcd-initrd (z odpowiednimi
(może okrojonymi) wersjami tych programów linkowanymi statycznie z
uclibc). Znaczy w sumie na pewno lepiej.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h