tcsh się nie buduje (Było Re: SPECS: tcsh.spec (HEAD))

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pią, 16 Maj 2003, 14:04:55 CEST

On Fri, 16 May 2003 01:31:08 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Jesteś pewien że masz włąsciwą wersje autoconfa ?
> Powyższe jest jakby nie patrzeć bez sensu.

hm, jakieś dziwne to jest, wczoraj mi nie przeszło przez %configre,
i tak sie nie buduje, masa podobnych komunikatów:

../tcsh.ukrainian.m:735: invalid character: message ignored

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |