RFF: Katalog domowy uzytkownikół serwisów

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Sob, 17 Maj 2003, 08:40:23 CEST

W liście z pi?, 16-05-2003, godz. 07:05, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> Zatem nie doczytales tego watku.
> tiwek pisal, ze mu sie zdarzylo.

Andrzeju ty masz kloczka pod ręką to wez go walnij, bo ja bym musial w
tramwaj wsiadac :)))))

Wiem ze takie przypadki jak usuwanie recznie usera z HOME="/" to zadkosc
i tylko wprzypadku jakiegos bladu, bo teoretycznie powinien usuwac sie
automatycznie, ale jednak moze sie zdarzyc. Dlaczego nie zbudowac tego
tak, zeby nawet w takich zadkich przypadkach zabezpieczyc sie przed tym.

Nawet w dosie bylo jak dawalo sie "del cos" to kasowal a jak del *.* to
pytal czy wiesz co robisz.

Moze przerobic rm'a ? Zartowalem.

TiweK