Tagowanie przez userów ( By³o Re: jak usun±æ brancha niepotrzebnego ?)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Sob, 17 Maj 2003, 18:19:06 CEST

On Fri, 16 May 2003, Mateusz Korniak wrote:

> Nie lepiej od razu sprecyzowaæ _co_ siê ma dodawaæ ?
> np login kolegi który tagowa³ ?
> <login>-<nazwa-pakietu>-<wersja>-<rel>

Nie poniewa¿:
a) "tam gdzie kucharek sze¶æ tam nei ma co jes¶æ" czxyli je¿lei dzieiêæ
   osób bedzie etykietowaæ to bêdzie
   a) ba³agan,
   b) wszyscy koniec koñców bea sobie do oczu skakaæ,
b) sk±d mam wiedzieæ jakeigo loginu mam u¿yæ chc±æ wyci±gn±æ zasób o
   konkretnej wersji ?

Dla Ra oetuykietowane jest wszystko z dok³adn±æi± do jaki¶ drobnych
pomy³ek. Wprowadzenie kilku osób etykietujacych do Nest nie ma sensu
je¿lei ¿adna z nich nie ma zamiaru w syumie tego robiæ.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl