bsp - sugestia

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 17 Maj 2003, 19:41:51 CEST

W sumie mam jeszcze jeden pomysł. Żeby bsp zintegrować z busybox. Albo
przekopiować script-processor z bsp, albo użyć trochę zmienionego
ichniego sh. Jako bonus dostajemy insmod i wszystko inne co tam jest.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h