~/public_html i ~ftp/people na team

Nie, 18 Maj 2003, 06:23:33 CEST

Ja miałbym wielką prośbe coby z nie umieszczać na team ŻADNYCH zasobów za
które ktoś mógłby mie pociagnać do odpowidzialności. Przed chwilą
powusuwałem min. kilka filmów i innych rzeczy.
Zagladałem tylko tam gdzie było podejrzanei dużo zajętego miesca. Prośba
do wszystkich coby przejrzeli to co tam mają żeby powycinać to co pod
żadnym pozorem nie pwoinno się na tym komputerze znaleźć.

To jest pierwsze i ostanie ostrzeżenie w tej sprawie.

Przy każdej kolejnym takim wypadku kiedy odkryje coś takiego miało miejsce
osoba która tu przetrzymywała jakieś tego typu zasoby straci konto na
team.

Nie bedę tu wymieniał konkretnych osób ale kilka osób najwidoczniej nie
rozumie po co są udostępniane te zasoby :-|

Wogóle prośba o poczyszczenie zasobów na ~ftp/people bo to wszystko
kopiuje się na ep i w tej chwili wyglada to tak że brak jest miejsca na
głównym ftp na pakiety produkcyjne (od kilku dni pojawiały się uszkodzone
pakiety w test albo wogóle się nie pojawiały, a ja zachodziłem w głowe co
się dzieje).

W tej chwili ~ftp/people zajmuje:

$ du -sk people
3269172 people

to dużo za dużo (ponad połowa to zasoby żółwia).
Powyższe to już po pousuwaniu kilkuset MB także jeżeli to się zrsyncuje to
narazie powinno wystarczyć.